Si em dius adéu

Si em dius adéu




dissabte, 21 de març del 2009

LA VIDA A CAN GUTTMANN

Segueixo la disciplina intensa i ambulatòria a Can Guttmann.

De 10 del matí a 5 de la tarda em sotmeto a dures proves físiques, però que em fan veure que el cos respon a poc a poc.

Ja m'aixeco, camino amb caminadors i a les paral·leles; faig músculs, el braç dret ja puja cada vegada més...

Però encara em queda força feina, que és més dura quan estic cansat pel tractament de la malaltia.

Avancem i continuem la lluita dia a dia i això fet amb la Maria és, per si mateix, prou engrescador.

Però passar el cap de setmana descansant o corrent amb el quad per Can Fulló, gaudint d'aquesta primavera esplendorosa, és encara més gratificant que suar la cansalada a Can Guttmann.


Pep Manté

1 comentari:

agnès ha dit...

Hola pep!!! que ve que tot avanci! Ja ens vam veure a la calçotada, a veure quan pots passar pel despatx. Quan la feina ens deixa t'enyorem i molt!
una abraçada ben forta de totes,

Gladiadors a Roma!

Gladiadors a Roma!



Pep Jubilació

Pep Jubilació