Si em dius adéu

Si em dius adéu




dilluns, 9 de març del 2009

MARINADA TRES

ADÉU, PEPE NOVELLAS!!!

Adéu, amic!


Potser no ho sabies, però sempre has estat el meu 'pintor', aquell que trobava, com jo, que el saxo és un instrument que per plaer i estètica, ens agermana.

He arreplegat alguns papers i pintures, coses senzilles, sorgides de les teves mans que m'han fet molt feliç.

En sortir divendres dia sis de l'Institut Guttmann, on em recupero del meu darrer atzucac i en disposar-me a anar a la teva exposició de Mataró, vaig assabentar-me que també el teu estel ja era a dalt del firmament com el d'en Miquel, el meu d'aquell dibuix teu que li dedicares, tan emotiu.

Vindré a veure la teva exposició, perquè divendres no m'hi vaig veure en cor. Noi, això del càncer no ens és propici, primer el Toni Farrés, després tu i l'altre Pepe, el Rubianes.

Jo resisteixo i penso en tots vosaltres, mentre em miro els dos quadres que tinc penjats al menjador de Can Fulló, el gràcil funambulista que passa la maroma i la mongeta que travessa La Riera...

PEP MANTÉ

1 comentari:

Anònim ha dit...

pep, m'han emocionat les paraules que li dediques al Pepe Novellas. A mi tambe m'agrada molt el seu art. Tinc molt aprop dels ulls el dibuix que li va dedicar al Miquel..
Petonets.

Gladiadors a Roma!

Gladiadors a Roma!



Pep Jubilació

Pep Jubilació