Si em dius adéu

Si em dius adéu




dijous, 19 de març del 2009

MARINADA QUATRE

SANT JOSEP 2009

GRÀCIES A TOTES I A TOTS PER LES VOSTRES CÀLIDES FELICITACIONS!!!

El dia del meu sant, que com a bon agnòstic, sempre he celebrat amb molt de fervor i que sempre m'empipava haver de treballar.

Al Guttmann enguany tampoc no m'han donat vacances i, per tant, continuo amb l'esforç de recuperació que va per bon camí.

Poc a poc aniré tenint més espai per trobar-me amb la gent que tant m'estima, que sento molt a prop i als i les que no puc agrair prou tot el que han fet per mi.

GRÀCIES A TOTHOM I VISCA LA CREMA DE SANT JOSEP!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats (tardanes) pel sant!!

Els de Dubai :)

Anònim ha dit...

Hola pep, la veritat es que no vaig lligar Pep amb Josep, però encare que tard et vull felicitar. Vaig estar molt contenta de poguer-te veure l'altre divendres, i anims i endavant.
Petons per tu i la Maria

Anònim ha dit...

Hola Pep, jo tampoc vaig estar al "güait" ahir. Els sants els tinc una mica a banda. Però m'en alegro molt de que rebessis moltes felicitacions i de que sempre estiguis a punt de celebrar coses. Encara que els de la Guttman no et donguessin festa, ara ja comencem el cap de setmana...i la Cosinavera com deia el meu pare. Que frueixis molt d'aquesta época tant bonica de l'any...però compte al conduir, no t'embadaleixis massa.
Una abraçada molt forta per a tu i per a tota la familia
Isabel Moga+JA

Gladiadors a Roma!

Gladiadors a Roma!



Pep Jubilació

Pep Jubilació