Si em dius adéu

Si em dius adéu




dimarts, 10 de març del 2009

LLEVANTADA TRES

LA "NOSTRA" CAIXA

Segons consta en llistes serioses, la darrera del 'rànquing' arrossegada per la crisi i en situació compromesa. Seria bo per als imponents que s'aclarís amb quines operacions i qui són els responsables d'aquesta situació i no deixar-ho tot en els rumors que han sigut el transfons de la nostra entitat en els darrers anys.

No ha de córrer el pànic, però la confiança sols es referma si es coneix la veritat i es poden exigir les degudes responsabilitats.

En altre cas, ja sabem que algun peix gros se'ns cruspirà i la ciutat perdrà un element de riquesa que els treballadors i treballadores de fa dos segles iniciaren.


PEP MANTÉ

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Pep, hola guapo,
Si tens ànims de parlar del món de les finances és que tens molta molral. Quan dius la "nostra" caixa et refereixes a la Laietana?
Avui ha vingut la Maria a l'english breakfast de la Peixateria. Li ha agradat? Quan tu vulguis també et pots incorporar.
Què et va semblar l'esquimal?
Petons. Isabel Tirado

Anònim ha dit...

Sempre he cregut que el nostre amic Pep té més moral que l'Alcoiano, i l'opinió de la Isabel m'ho reafirma. Estic content de poder comunicar-me amb tu, feia dies que volia tenir noticies teves i finalment l'amiga mercè Bosch m'ha passat el bloc. Em va emocionar molt el vostre escrit que em va llegir el Francesc Gallissà el dia que els companys estibadors em van organitzar el sopar homenatge per la jubilació. Sabia coses teves a través dels companys del colectiu Ronda però fins avui no he sabut l'existància d'aquest bloc per saber noticies teves. Per tant ara ja sé que cada dia tindré noticies teves.
És la primera vegada que entro per escriure en en bloc per tant espero que aquestes linies les puguis llegir. Sino arriben ja intentaré que algún "mestre" m'instrueixi.
Bé Pep molts petons i una forta abraçada per la Maria. Ah! records i felicitats per la maternitat de la Laia. Santi Rovira.

Anònim ha dit...

Cada setmana intento entrar al blog i saber de tu... sempre m'emociones, sigui parlant d'ART, de futbol o del que sigui...
I sobretot APRENC! Ets un mestre en gai saber, ets l'amic, ets la tendresa i la força, ets un lluitador i t'admiro i t'estim.
Besades. Núria.

I a més,notícies d'en Santi.Petons.

Anònim ha dit...

BON SANT I BONA CREMA !!!!

La crema
quan crema
no és bona crema.

Espero que t'arribi avui la felicitació, però no puc escriure al blog directament...avui no són finances..avui és Sant Josep.
Besades de la Quadri.

Anònim ha dit...

Hola Pep,
Encara que no sigui molta moda, jo encara estic encorat en el segle passat, per tant et dic per molts anys el dia de St. Josep. El meu germà m'ha dit que ha parlat amb tu, això m'ha alegrat molt.
Gé parella, anims i fins un altre dia. Santi

Gladiadors a Roma!

Gladiadors a Roma!



Pep Jubilació

Pep Jubilació