Si em dius adéu

Si em dius adéu




dimarts, 15 de setembre del 2009

abraçada de blog a blog

Hola,

Sóc la Núria Navarro, del bloc laboratori d’idees i antiga treballadora del Col·lectiu Ronda en el despatx de Cerdanyola.

Us escric perquè em sap molt greu la mort d’en Pep i en aquestes situacions em falten paraules per expressar el que sento. Ja feia dies que em passava pel bloc i patia perquè no hi havia noticies del Pep.

El fet d’estar a Cerdanyola va fer que conegués poc en Pep Manté, vaja que jo no he viscut el dia a dia amb l’advocat. Jo he viscut el Pep blogger i m’he emocionat fins a les llàgrimes amb els seus escrits i les vostres vivències.

Tinc la necessitat de dir-vos que en Pep m’ha donar una gran lliçó de vida i sobretot de lluita contra les adversitats. Tinc la necessitat de dir-li a la Maria que és així com jo vull estimar al meu company de vida, així, com ella ho ha reflectit en aquest blog. Tinc la necessitat de donar-vos una gran abraçada a tota la família Manté Majó i dir-vos que us tinc en els meus pensaments.

Salutacions

Núria Navarro

http://laboratoridees.blogspot.com/

1 comentari:

Anònim ha dit...

Això va ser una mica de matèria interessant. Gràcies per publicar-lo.

Gladiadors a Roma!

Gladiadors a Roma!



Pep Jubilació

Pep Jubilació