Si em dius adéu

Si em dius adéu




dimarts, 22 de setembre del 2009

Gràcies per haver viscut, Pep

Pep Manté, sempre al nostre costat. Aquest estiu se'ns ha mort en Pep Manté . L'estiu passat li desitjava una llarga i feliç jubilació. Però ha estat curta. En Pep no ha pogut gaudir la jubilació que s'havia merescut.

Pep, no t'hem perdut del tot perquè ens en queda el teu llegat. En tots els àmbits on has estat actiu: advocat, momeroter, músic de banda, polític, collinacaire, pare i avi, marit, amic…

T'he vist en acció en molts d'aquests àmbits, i alguns he gaudit convisquent-los directament amb tu.

Allà on eres tu, Pep, sempre hi he trobat obertes: al despatx del Col·lectiu Ronda, a casa teva des de la infantes, a Can Fulló…

Tinc pendent donar- te les gràcies.

Gràcies a en Pep, l'advocat que em va treure de la presó i que ha estat al meu costat (a comissaria o al despatx) sempre que l'he necessitat.

Gràcies a en Pep amic de la família, que ha ens ha fet costat després de l'assassinat de la meva germana Helena.

Gràcies en Pep company d'inquietuds polítiques, amb qui gairebé sempre hem coincidit, malgrat que hem militat en organitzacions diferents.

Gràcies a en Pep cooperativista, que em va motivar a crear i treballar en una empresa cooperativa.

Gràcies a en Pep masover del Can Fulló, on he pogut celebrar-hi rituals de vida com el casament i altres festes.

D'altra gent sabrà explicar millor que jo les teves aportacions en cadascun dels àmbits. Jo n'he tingut prou amb una cosa: sempre que t'he necessitat has estat al meu costat. I això no té preu. Moltes gràcies, Pep.


********************************

Article escrit per Joan Jubany al seu bloc, joan7.jubany.cat/

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Joan, maco!

Per a en Pep sempre fores algú molt especial, el jove que li tocava els collons en el moment més inesperat, el que feia actes que l'bligaven a 'anar més ennllà' de si mateix o la família amb qui compartí el dolor més brutal per una mort injustificada, barrejat amb la impotència de nopoder, malgrat els esforços, retornar amb la justícia una reparació impresicndible.
Gràcies per tot el que dius, Joan, és un bàlsam en aquests moments dolorosos.
Tu pogueres viure i veure, com poques persones, quasi totes les facetes d'en Pep.
Segueix endavant i compta amb l'agraïment i amistat de tota la nostra família!
Ah! i escrius molt bé!!!

Gràcies!!!

Maria Majó

marta mante Spa ha dit...

Torno a donarte les gràcies!!!!
Marta Manté Spa.

Joan Jubany ha dit...

Salut, Maria!

Ara ets tu qui m'has entendrrit amb el teu agraïment.

Tens raó, en el moment menys oportú apareixia jo tocant la pera: trucant a la matinada des de comissaria, venint a demanar consell en dies de festa…

I en Pep mai m'ha fallat. Sempre l'he trobat al meu costat quan he xiulat.

Em sap greu no haver-lo pogut acomiadar aquest estiu a Can Fulló. Aquest cop, separats per mil quilòmetres, sóc jo qui no he pogut estar al seu costat.

Gràcies per tot família Manté i Majó.

Gladiadors a Roma!

Gladiadors a Roma!



Pep Jubilació

Pep Jubilació