Si em dius adéu

Si em dius adéu




dilluns, 21 de setembre del 2009

Testament Vital

M'agrada la medicina natural, atendre el cos i l'esperit però no fins l'extrem de deixar els moderats plaers de la vida, però no tinc cap rebuig per la medicina científica i als avenços que ella està produint sempre que no sigui deshumanitzada i em facin servir de conillet d'índies per benefici dels poderosos, en especial els laboratoris multinacionals que maltracten el Tercer Món i assassinen innocents amb la seva prioriat capitalista de fer diners.


***************************************************************************************

Me gusta la medicina natural, atendr al cuerpo y al espíritu pero no hasta el extremo de abandonar los moderados placeres de la vida, pero no rechazo la medicina científica y los avances que está produciendo, siempre que no sea deshumanizada y me usen de conejito de indias en beneficio de los poderosos, en especial los laboratorios multinacionales que maltratan el Tercer Mundo y asesinan innocentes con objetivo capistalista de hacer dinero.



***************************************************************************************

Fragment del testament que es pot llegir a l'apartat 'Paraules de comiat'

Gladiadors a Roma!

Gladiadors a Roma!



Pep Jubilació

Pep Jubilació