Si em dius adéu

Si em dius adéu




divendres, 20 de febrer del 2009

GARBINADA U

ELS JUTGES EN VAGA!!!

El que he vist és que una barreja de 'SEÑORÍAS', de pelatges molt diferents, han volgut fer una vaga. Jo com a advocat jubilat que els he conegut, i sovint patit, en la seva freqüent supèrbia distant, tindria moltes coses a dir que són llargues i ara no fan al cas.

Tothom pot fer una vaga per defensar-se d'un atemptat contra el seu mitjà de vida, el treball, o fins i tot per motius polítics com vàrem defensar en el franquisme, durant la transició i fins ara.

Però no em sembla un exercici del dret barrejar-hi tot el que han dit. I a més provocat per un fet com una resposta a una sanció a un jutge, del tot corporativista i injustificada.

Ja dic des d'ara que hi ha jutges honestos, treballadors i preocupats per tot el problema de l'administració de justícia que és gravíssim i sé que aquests eren a la vaga per manifestar la seva ànsia de veure una altra administració de justícia; però crec saber també per tot el que he conegut del ram, que la majoria no estan per aquesta tasca.

Un consell d'advocat jubilat: Si es vol canviar i millorar la justícia, s'ha d'exercir molta autocrítica i molta exigència vers els propis companys. I això no ho he sentit dir a ningú.

PEP MANTÉ

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Pep, hola maco,
M'han dit que passaries el cap de setmana a Can Fulló. Això i que no perdis el caràcter crític que et caracteritza són símptomes excel.lents. Avui diumenge fa un dia radiant. M'alegra saber que l'estaràs disfrutant. Estic exercint de iaia molt intensivament per això no t'he vingut a veure. Però t'estimo i penso en tu. Petons

Gladiadors a Roma!

Gladiadors a Roma!



Pep Jubilació

Pep Jubilació