Si em dius adéu

Si em dius adéu




dilluns, 23 de febrer del 2009

LLEVANTADA DOS

AQUEST BARÇA!!!

Perdre, es pot perdre, però no amb la maranya d'anti futbol que es va crear dissabte passat i que els del Barça no saberen vèncer. M'emprenya que fos davant d'un equip 'espanyol', com tant com si fos davant del Madrid. Vaig sopar després, però no gaire de gust.

Només me n'alegro per alguns bons amics periquitos, que així potser encara, i si guanyen al Madrid (?), podrien començar a somiar a no inaugurar un nou estadi baixant a segona.

Espero que no tornin a guanyar al Camps Nou fins d'aquí a 28 anys més.

PEP MANTÉ

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ets un sol! Fa dies he estat desconectada, ja saps que no tinc internet a casa...preferiria enviar-te postaletes i no escriure aquí, però he entrat al blog i he sentit de nou en Pep amb tota la seva força..parlant del Barça, del País Basc, dels Jutges i de la VIDA
Gràcies per aquests retalls de tendresa quan parles del que vius a la Guttman. T'estim. Quadri.

Anònim ha dit...

Un petonàs, Quadri!!!

PEP

Gladiadors a Roma!

Gladiadors a Roma!



Pep Jubilació

Pep Jubilació