Si em dius adéu

Si em dius adéu




divendres, 20 de febrer del 2009

QUÈ US PENSEU, QUE EM QUEDARIA UN ANY SENSE CARNESTOLTES?

Tot el Guttmann ple de paperets, serpentines, globus de colors i alegria, gent disfressada arriant les cadires de rodes, gent disfressada en cadira de rodes, manifestant el sentit de la tradició com un repte més del seu procés per ser igual.

Alícia en terra de meravelles amb tot el seguici fou la reina del Guttmann.

Quant que s'aprèn de la vida!!!

A en Pellofa i tot el meu estimat Carnestoltes mataroní no l'he abandonat i en l'esperit hi seré present.


PEP MANTÉ
Dijous llarder del 2009
Rua de Carnestoltes de l'Institut Guttmann

1 comentari:

Anònim ha dit...

¡Ole mi niño!
¡Eso es un hombre!
¡Viva la madre que te parió!
Tot això i més et diria si estés ara mateix al teu costat. Em consola pensar que, de tota manera, formo part de la teva comparsa, del teu equip, de la teva vida.
Petons i petons.
Isabel Tirado

Gladiadors a Roma!

Gladiadors a Roma!



Pep Jubilació

Pep Jubilació