Si em dius adéu

Si em dius adéu




diumenge, 30 d’agost del 2009

En Pep, el meu tiet

Aquest és l'escrit de la Sussanna. En poques línies descriu una actitut vital que en Pep semblava portar als gens: mirar el cantó brillant de la vida. Gràcies Susanna.

::

Estimada família,

En aquests moments de tristor, també cal recordar moments dolços i alegres que varem tenir junts amb en Pep. En Pep, sempre el recordaré com un tiet GRAN! jo des de petita el mirava i l'admirava i no veia que amb mi creixia una cosa especial per dintre, amb va encomenar el seu esperit santero i momerotero. De la festa en podia fer una gran festa, de un somriure a un gran riure. Axi era ell, el meu tiet Pep un tiet que dels plors en podia treure el riure.

Susanna Manté, neboda.

Gladiadors a Roma!

Gladiadors a Roma!



Pep Jubilació

Pep Jubilació