Si em dius adéu

Si em dius adéu




dilluns, 26 de gener del 2009

Els petits canvis són poderosos

Visca l'Iris!!!

Quina barreja d'emocions tan intensa aquests darrers dies!!!

Per una banda, en Pep que paulatinament es va refent de la pneumònia -gairebé no
porta oxigen, les analítiques surten millor, ell se sent més fort...- i per l'altra
la dolça Iris que ens alegra a tots els dies i als seus pares les nits!

Quin goig tenir al mateix hospital l'avi i la néta! Hem estat fent contínuament
excursions de l'habitació 211 a la 154 per veure tant com hem pogut 'la nena nova'
de la família. Avui ja han anat tots cap a casa i ens han deixat un buit, perquè en
Pep encara en té per uns dies més d'hospital, però estem contents perquè tot ha
estat fantàstic!!!

Per sort tant el part com els primers dies de la mare i de la nena han estat molt
fàcils i macos, sempre acompanyats de gent amiga i de la tota la colla familiar,
sense que hi faltessin la Quica que ha vingut expressament de Madrid per conèixer la
nena i la Marta que amb les 'tartes Tatin' hi posava la bona poma.

En Pep Riera i la Rosa, també ens han acompanyat uns breus moments -les
visites d'en Pep encara han de ser molt curtetes-, per felicitar-nos, ells que tenen
ja tanta experiència com a avis. Gràcies!!!

És una gran experiència veure que els fills i filles esdevenen pares i mares!!!

Us recordem que per posar missatges, cal prémer sobre 'comentaris' i s'obrirà una pàgina nova. Si no teniu compte de blogger, cal canviar la selecció i marcar 'Anònim' , esciure a la plantilla i no oblidar-se de posar el nom.

Fins aviat!


Els/Les Manté i Majó.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola família, mai havia escrit en un bloc i estic una mica perdut. Com la Marina li ha escrit a la Laia, teníem previst passar el diumenge a Mataró, però alguna cosa en mal esat va atacar a la Marina que es va passar el diumenge ...., ...... i recuperant-se.

Al final em decideixo FELICITAR-VOS a tots pel naixement de l'IRIS en aquest fantàstic bloc... Ja perseguirem als pares a casa seva, encara que és conegut que és millor molestar la gent a l'Hospital que a casa.

Segueixo les notícies del Pep i ara dels nous pares i l'Iris en aquest bloc, i m'alegro de cada nou pas que dóna el Pep.

Hi penso i hi pensem molta gent, també de Barcelona, com segur sabeu.

Molts petons...

Txé

Anònim ha dit...

DEDICAT A L'ÍRIS i AL SEU AVI

L'arc de Sant Martí
La pluja,la pluja...
l'arc de sant Martí
la pluja és aquí.

Besades. Núria

Anònim ha dit...

:-) No em puc treure el somriure dels llavis des que he vist la foto de l'Íris. És ben bé com els seus pares i els seus avis, que sempre contagien la seva felicitat.

A veure si la podem conèixer aviat i, Pep, a veure si arreplegues forces de tots nosaltres i pots ser al costat de la teva nova néta ben aviat. Segur que l'Íris et troba a faltar i a tu t'aniran molt bé els seus somriures!

Una abraçada ben forta per a tots!

Jordi Marí

Anònim ha dit...

Cel.lebro molt que tot vaigi per bon cami i que tots ho cel.lebreu en companyia de l'Iris.

Salut i Ritme!!!
Jordi Torrano

Anònim ha dit...

Com ha anat la gelatina de mandarina? La meva manera d'estar a prop teu és portant-te sorpresetes per fer boca. Molts petons. Núria

Anònim ha dit...

La gelatina de mandarina ha estat súper deliciosa... fina, fineta, un puntet àcida de cítric i tan melosa...
En Pep se l'ha menjada amb molt de gust i jo he escurat el bol!!!
Segur que tot l'afecte que conté aquesta gelatina serà energia de vida per a en Pep!!!
Gràcies, Núria!!!
Maria

Anònim ha dit...

Hola Pep! Hola Maria!
Ahir no vaig tenir sort. No us vaig trobar a l'habitació. Això em passa per ser tan espontània i tan impulsiva i no esperar pacientment el dia i hora que m'ha de donar la Maria. Bé, quan em toqui ja vindré.
Pep, t'ha agradat la flassadeta?
Espero que la puguis estrenar aviat per tornar a casa i per passejar pel carrer. Molts petons!
Isabel Tirado

Gladiadors a Roma!

Gladiadors a Roma!



Pep Jubilació

Pep Jubilació