Si em dius adéu

Si em dius adéu




dilluns, 12 de gener del 2009

M'han tret el tub!!

Ja només porto una mascareta d'oxigen. El doctor Balançó m'ha informat que he passat dotze dies entubat i sedat. He reconegut a la Maria i a en Pau, però estic una mica desorientat. Em pensava que l'Iris ja havia nascut i que ahir no vaig poder veure el Barça perquè la tele estava espatllada. Però sóc jo mateix. He confós a la doctora Miró amb la Ouaffa, una amiga de Rocafonda. Quan ha tornat ha passar per davant nostre, he dit:

- És una leona.

Al migdia, he despedit a la Maria dient-li que ens veuriem a l'hora del futbol.

De mica en mica les neurones aniran tornant a lloc. Els pulmons responen bé. Per primera vegada en molts dies he arribat a 100 de ventilació.

Fins aviat!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

aixo ho va escriure el Pep al mitgdia, a la nit estava molt mes lucid i parlava la mar de be. NO PORTA CAP TUB!!!, quina illusió. T'estimem Pep ets un gran gran lluitador.

Gladiadors a Roma!

Gladiadors a Roma!



Pep Jubilació

Pep Jubilació