Si em dius adéu

Si em dius adéu




dimecres, 28 de gener del 2009

En Pep, d'excursió

Avui va ser un dia intens...amb excursió inclosa!!!

Des que la Dra. Balañà, de l'ICO, digués que de seguit que en Pep superés la
pneumònia el volia a Can Ruti per seguir el seu tractament, tot ha estat esperar
aquest dia, i avui al matí, per fi ha arribat i ... xino, xano cap a l'ICO.

Tot ha anat com una seda, l'ambulància, el tractament, el retorn a l'hospital de
Mataró, la col·laboració i amabilitat de tothom i sobretot en Pep que tot ho
aguanta!

Li notem una clara milloria en tots els aspectes, està menys cansat i fa més activitat!


És un crac!!!



27 de gener - a 70 anys justos de l'entrada dels facciosos a Mataró... com és que
ningú no recorda aquesta data tan desgraciada, inici d'una gran repressió a la
ciutat i al país?

Els/les Manté Majó

12 comentaris:

Anònim ha dit...

27.1.09 11 matí
Hola, Pep, hola carinyo!!!
Si no ets a l'habitaci´ño, és un bon senyal!!!
Ahir vaig tornar de Mataplana contra tots els impediments atmosfèrics: vebtades, neu, pluja... de tot!
Molts records de tota la meva família.
Ja he acabat de cosir la manteta que t'he fet.
Cal que t'abriguis quan surtis.
Porta l'escalforeta del meu afecte.
Tornaré un altre dia!!!
Molts, molts petons!
Isabel

Anònim ha dit...

AVI T'ESTIMO MOLT!!!
JO CREC QUE AT CURARAS
ADEU
PATONETS

MARIA

Unknown ha dit...

Us envieum un regalet de la Plataforma Salvem can Fàbregas:

Una foto del 1923 de tot el sector dels Burots i Rondes ple de masies, camps i Fàbriques. Si mireu amb atenció hi són totes, Can Fàbregas també. Hi ha la panoràmica i les seccions.

entreu aquí:
http://www.tarraske.com/salvemcanfabregas/?p=511

Fins aviat

Anònim ha dit...

Ja marxem cap a Madrid, ara passem Saragossa. El més maco és poder compartir les alegries i les proves tan dures com aquesta; és una gran lliçó de lluita i coratge. Jo tinc molta confiança en en Pep.

Estic molt contenta que en PEP ja sigui en PEP i d'haver seguit de prop aquesta evolució. Molts petons!

Quica

Anònim ha dit...

Enhorabona per l'Iris i que continueu millorant.
Una abraçada!

Elisabet

Anònim ha dit...

Maria, espero que el Pep siga mejorando, dígale que espero verle pronto en casa.
¡Un fuerte abrazo!

Mary

Anònim ha dit...

Hola, guapa!
Com esteu?
I la Laia i l'Iris?
Espero que tot vagi bé!
Molts petonets!

Núria

Anònim ha dit...

Espero que aviat pugueu sortir de l'hospital i disfrutar de l'Iris.

FELICITATS!!!

Ja sou un més a la família!!!

Una abraçada i ànims!!!

Mercè

Anònim ha dit...

He trucat a l'Obama, m'ha preguntat per vosaltres i sabeu què m'ha dit?

-"Yes we can!"

Ramon

Anònim ha dit...

Ànim, que el pas d'avui és molt important!!!

Quica

Anònim ha dit...

Molta sort!
Molts ànims!
Més amistat i molta energia!

Joan Lluís

Anònim ha dit...

Ànims i força pel tractament!!!
És important la lluita i que els metges continuïn apostant per la feina començada abans de la pneumònia.
Segur que ens en sortim!

Petons!!!

Víctor i Ester

Gladiadors a Roma!

Gladiadors a Roma!



Pep Jubilació

Pep Jubilació